Translate

2014. január 12., vasárnap

Anett esete a Mirenaval

29 eves vagyok es van egy 3 eves gyönyörű kislányom :) csak hogy bemutatkozzak :)
Nekem 2,5 evig volt fent es egyszercsak erős hasi görcseim lettek, ami annyira kisugárzott, hogy állandó vizelesi ingert okozott es pánik rohamok jottek ram. kb 1,5 honap volt, mire kizártunk minden lehetőséget és csak a mirena maradt, mint ok... 

"Nekem "csak"  1,5 hónap volt mire eljutottam ÉN (nem orvos mondta) oda, hogy talán a mirena, de azt a másfél hónapot se kivánom senkinek, nemhogy évekig...  én igy is az őrület szélén álltam.. nekem az volt (vagyis még mindig) a legnehezebb, hogy állando pisilési ingert okoz és mivel urológián is minden rendben találtak, jött a dolog, hogy idegrendszeri megbetegedes miatt. 
Pedig hát én ÉRZEM, ne mondják már, hogy minden rendben van.. csak az tartotta bennem a lelket, hogy nem vagyok hülye és tényleg nem beképzelem, hogy a hasi fájdalmak is megvoltak és ha jobban fájt jobban kellett pisilni is. De olyan szintem, hogy 20-30 ml vizeletet már űritenem kellett, mert egyébként meg jobban görcsölt és fájt. Nekem is húzó és égő érzésem van , és egyértelműen bal oldalra húzódva.

Levétel utáni héten én is jól voltam 2-3 napra, egyáltalán nem éreztem, de utána visszajött. (vele a pánikolas is, hogy mivan) De én is adtam időt és vegülis mondhatom, hogy hétről hétre kicsit jobb. Most vagyok pont egy hónapos és már éjszaka csak 2x kelek fel pisilni és egy bevásárlásra is el merek menni itthonról, tehat jobb már, de azért meg mindig megvan... de akkor ezen ne is lepődjek meg a te sztorid alapjan... 

Nekem meg nem jött meg azóta, kiváncsi leszek mikor lesz es milyen."

Ezt Anett karácsony után írta. Remélem, hogy az azóta eltelt kis időben is javult az állapota.

Nincsenek megjegyzések: