Translate

2013. február 19., kedd

In memoriam....


Hatan voltatok. Felfújtak, de nem beképzeltek. 
Együtt éltünk, együtt lélegeztünk, együtt mozogtunk. 
Már csak ketten vagytok, a többiek elenyésztek. 

Az egyikőtök maradványait megtaláltam a csocsó alatt.  Rátapadt, kapaszkodott utolsó pillanatáig az asztal merevítő lábába. 
Ne haragudjatok, ittmaradók, sajnálom, hogy látnotok kellett, de lekapartam. Le én! Szánalmas állapotát eltörölni, és csak a szépre emlékezni.
A másik a fürdőszobában múlt ki. Én szóltam időben. A fürdőszoba nem játszótér.
A harmadik..a padlón vonaglott. Elnézést, nem volt rajtam szemüveg. Na jó, nem igaz. Rá akartam lépni!
A negyedik...lelépett. 

 Már csak Ti vagytok, ó, ti égretörők. 

Már két hónapja és 10 napja mindig együtt. 

..és már rohadtul unom, hogy 2 hónapja és 10 napja a lakásban folyton követ egy lufi!

Nincsenek megjegyzések: