Translate

2014. november 26., szerda

Az olvasás veszélyes

- Mami, annyi Geronimo Stiltont olvastam mostanában, hogy már vele álmodtam!
- Ó, én úgy szeretem, ha az álmomban folytatódik a történet!
- Mami, de ez egy rémálom volt!
- Emlékszel még rá? Mi történt?
- Én voltam Geronimo Stilton!
- De vele a végén rendbe jönnek a dolgok, vagy...?
- Mami! Ott volt egy egérlány is!
- No, és mi lett? Meg kellett menteni? (marha naív vagyok..)
- Mami! AZT csinálta!
- ?? (itt már gyanús...)
- Nem érted?? Hát AZT!
- (bízom benne, hogy nem az AZTAZT, hanem csak az AZT, ezért..) Csókolózott az egérlány és Stilton?
- Igen!
- Óóó, akkor csókolóztál álmodban?? (és vigyorgok, mint a tök..) Milyen volt?
gyerek megrovóan...
- Mami! Stilton csókolózott az egérlánnyal! Fúúúj!
- De te voltál Stilton, nem?!
- Mami, én csak azt álmodtam, hogy én vagyok ő, és különben is nem Stilton akarta, hanem az egérlány!
ööö, kicsit elbizonytalanodok, és a végén, csak annyit tudok kinyögni..
- Hát végülis nem minden csók finom....
ez viszont felkelti a figyelmét...
- Hogyhogy?
erre elsütöm azt a sablont, hogy
- Akibe nem szerelmes annyira az ember, azzal csókolózni sme annyira finom...
- Nahát!
és mindketten a gondolatainkba mélyülünk....

Nincsenek megjegyzések: